نوشته شده توسط : arman

 

فروشگاه اینترنتی ال سي كالا اجناس خود را از برند های معتبر با تضمين كيفيت تهيه مينمايد و با توجه به ارتباط مستقيم فروشگاه با واردكنندگان كالا ها در صدد است اجناس خود را با پايين ترين قيمت و بالاترين كيفيت در اختيار مردم شريف ايران قرار دهد و تجربه بهترین خرید اینترنتی را برای هم میهنان عزیز فراهم سازد. مردم شريف ايران میتوانند با بررسي قيمت بين فروشگاه هاي مختلف تفاوت قيمت ها را احساس کنند. ال سي كالا همواره در تلاش است كه با پشتیبانی سریع ، تضمين كيفيت كالا ، تضمين خريد مطمئن و آسان خدمت رسان مردم عزيز ايران باشد . شعار ما مقايسه قيمت و اعتبار سایت و در نتيجه خريد مطمئن و آسان است كه نتيجه آن  رضايت قلبي خريدار است . فروشگاه ال سی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عطر و ادکلن اورجینال می باشد و خرید عطر و خرید ادکلن را با قیمت مناسب و با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم اورده است.



:: برچسب‌ها: ادکلن زنانه , عطر زنانه , عطر اورجینال , ادکلن اورجینال , ادکلن مردانه , عطر مردانه , ادکلن لوکس , ادکلن گران قیمت ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arman

آنجلینا جولی به عنوان مدل برای تبلیغ ادکلن جدید گرلن بنام مون گرلن انتخاب شده است و تمام درآمد خود را به خیریه اهدا خواهد کرد. قرارداد همکاری در ابتدا در کامبوج – محل تولد اولین پسر جولی، maddox – در دسامبر 2015 بتوافق رسید، اما جولی اولین خاطرات خود را از نام تجاری گرلن به یک کرم یادآوری می کند که برمی کردد به زمانی که او کودک بود و مادرش از ان استفاده می کرد . ژاکه گرلن در بیانیه ای گفت: “ما عطر را برای بانوانی تولید کردیم که قابل تحسین هستند .” عطر ساز اصلی برند گفت که این عطر الهام گرفته از “رایحه های یک زن” است. فیلم تبلیغاتی توسط Terrence Malick هدایت می شود.
جولی یکی از نمایندگان ویژه سازمان ملل متحد و یکی از بنیانگذاران ابتکار پیشگیری از خشونت جنسی است و همچنین یک بازیگر، فیلمساز و شش فرزند دارد .

منبع : فروشگاه ال سی کالا



:: برچسب‌ها: آنجلینا جولی , ادکلن زنانه , عطر زنانه , عطر اورجینال , ادکلن اورجینال ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arman

عطر زنانه کوکو مادمازل شنل Chanel Coco Mademoiselle، محصول سال 2001 می باشد و دارای رایحه ملایم و شیرین و رایحه نخستین ‏‏پرتقال ماندارین، شکوفه پرتقال، ترنج و رایحه میانی‏‏ یاس، رز، میموزا، لنگ لنگ و رایحه پایه‏‏ لوبیا تونکا، مشک سپید، وانیل، چوب عرعر می باشد.

کوکو مادمازل یکی از بهترین ادکلن های است که توانست چند سال پیاپی بهترین ادکلن زنانه جهان شود . کوکو مادمازل را می توان بهترین ادکلن برند شنل عنوان نمود و مناسب مهمانی ها و مراسم ویژه و خاص می باشد

این ادکلن که توسط  Jacques Polge طراحی شده است توانست برنده جایزه FiFi  برای داشتن بهترین تبلیغ شود
این عطر رویایی و دلنشین حس لوکس بودن و ظرافت و درخشندگی به بانوان می دهد و همچنین مناسب فصول بهار، پاییز و زمستان است.

عطر زنانه کوکو مادمازل شنل

مادمازل را می توان نمونه ای واقعی از یک عطر بسیار استثنائی و مناسب برای خانوم های متشخص، مدرن، شجاع و متهور دانست . همچنین این عطر به خانوم هایی توصیه می شود که عاشق بوی مرکبات هستند. ( مرکبات به خوبی متعادل شده اند و تمایز بین آن آسان نیست )

فروشگاه ال سی کالا عطر زنانه کوکو مادمازل شنل را با قیمت مناسب و تضمین اصل بودن کالا برای شما فراهم اورده است تا از خرید عطر و ادکلن اورجینال لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: ایفوریا , کوکو مادمازل شنل , ادکلن زنانه , عطر زنانه , عطر اورجینال , ادکلن اورجینال ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arman

عطر مردانه بلو د شنل شنل Chanel Bleu de Chanel، دارای رایحه ها‏ی عصاره لادن، جوز هندی، زنجبیل، چوب صندل، نعناع، یاس، گریپ فروت، مرکبات، چوب عود، عرعر، سرو، فلفل قرمز می باشد.

عطر مردانه بلو د شنل شنل

Bleu de Chanel یک عطر معطر چوبی و جدید برای مردان مبارزه طلب و مخالف با یکنواختی و روزمره‌گی که رضایت آن‌ها را جلب کند. این عطر تحریک کننده، مخلوطی از مرکبات و چوب است که حس‌ رهایی به انسان می‌دهد. این عطر خنک، زلال و عمیقا جذب کننده در سال 2010 روانه بازار گردید. رایحه‌ی مرموز و اسرار آمیز این عطر آن را به یکی از محصولات جاودانه‌ی جهان تبدیل کرده که جذابیت‌های خود را در سال‌های دور تری در آینده توسط طرفداران بی‌شمارش به تصویر خواهد کشید. رایحه این عطر آمیزه‌ای از جوز، صندل، نعناع هندی، یاسمن، گریپ فروت، وتیور، بخور، فلفل صورتی، سدر، زنجبیل و دیگر مواد معطر چوبی می‌باشد. این ادکلن را برای تمام سنین پیشنهاد می‌شود.

 

فروشگاه ال سی کالا عطر مردانه بلو د شانل را با قیمت مناسب و تضمین اصل بودن کالا برای شما فراهم اورده است تا از خرید عطر و ادکلن اورجینال لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: کرید , بلو د شانل , ادکلن مردانه , عطر مردانه , عطر اورجینال , ادکلن اورجینال ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arman

عطر زنانه اکلت دی آرپیج لانوین ( Lanvin Eclat d´Arpege ) . برند لانوین با همکاری عطرساز برجسته، کارین دابرویل در سال 2002 عطری خنک و ملایم مخصوص روزهای دوست داشتنی بهار و تابستان بنام اکلت آرپیج لانوین را روانه بازار کرد‏.‏
لانوین اکلت زنانه (لنوین اکلت دی آرپج) در بین عطرهایی با گروه بویایی گلی گیاهی قرار دارد و دارای ماندگاری و پخش بوی خوبی می باشد.
رایحه دلنشین این عطر با بوی برگ چای و اسطوخودوس آغاز می شود‏.‏ در قلب خود شکوفه های هلو، برگ بهار نارنج و و مشک را دارد‏.‏ و با رایحه دلنشین اقاقیای بنفش، یاس بنفش، گل صد تومانی، چوب سدر و اسمانتوس چینی پایان می باید‏.‏ رایحه این عطر به قدری شیرین و دوست داشتنی است که مانند یک موسیقی زیبا روح و روان انسان را به بازی می گیرد. 
ال سی کالا تجربه خرید عطر لانوین اکلت دی آرپج را به تمام بانوان خوش سلیقه و علاقه مند به بوی زیبا و لذت بخش پیشنهاد می کند.

فروشگاه ال سی کالا عطر زنانه اکلت دی آرپیج لانوین را با قیمت مناسب و تضمین اصل بودن کالا برای شما فراهم اورده است تا از خرید عطر و ادکلن اورجینال لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: لانوین , اکلت دی آرپیج , ادکلن زنانه , عطر زنانه , عطر اورجینال , ادکلن اورجینال ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arman

عطر مردانه اونتوس کرید Creed Aventus 120ml EDP دارای رایحه خنک، ملایم و شیرین و رایحه نخستین‏:‏ ترنج ، انگور سیاه ، سیب ، آناناس و رایحه میانی ‏:‏ یاس ، رز ، نعناع هندی ، توس و رایحه پایه ‏:‏ مشک ، گلسنگ ، نوعی عنبر ، وانیل می باشد و سال تولید‏آن 2010 است.

فروشگاه ال سی کالا عطر ادکلن مردانه اونتوس کرید را با قیمت مناسب و تضمین اصل بودن کالا برای شما فراهم اورده است تا از خرید عطر و ادکلن اورجینال لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: کرید , اونتوس , ادکلن مردانه , عطر مردانه , عطر اورجینال , ادکلن اورجینال ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arman

امروزه ثابت شده است که افراد خاص حاضرند برای اینکه از دیگران متمایز باشند مبالغ زیادی بابت ادکلن خود بپردازند . آیا شما هم حاضرید مبلغی گزاف بابت ادکلن بپردازید ؟
ال سی کالا امروز قصد دارد به معرفی 10 ادکلن گرانقیمت دنیا بپردازد .

1. Ambre Topkapi 60 ml به قیمت 250 دلار . رایحه ای است که به ویژه برای مردان طراحی شده است و از مواد تشکیل دهنده آن شامل ترنج، گریپ فروت، آناناس، خربزه، دارچین، هل، مهره دار، زنجبیل، ریحان، آویشن، اسطوخدوس، خزه بلوط، سبیل، چوب صندل، چوب قرمز، چرم، چای دارجلینگ، عنبر، مشک، وانیل، یاسمن .

2-Clive Christian 1872 Perfume Spray به قیمت 300 دلار . عطر ترکیبی از گل های گیاهی، گل، چوب، شیرین، تند و مرکبات است که باعث می شود عطر و طعم برای مدت طولانی طول بکشد.

3-C for Men Clive Christian به قیمت 350 دلار .با ترکیب برگ سبز، لیمو، گل یاس، گل رز، جو، منجوق و تنکا ایجاد می شود.

4-Annick Goutal Eau d’Hadrien با قیمت 441 دلار . مواد تشکیل دهنده ای که از آن عطر ایجاد می شود لیمو سیسیلی، گریپ فروت و سایپرس است.

5- Clive Christian No. 1 به قیمت 2000 دلار .
این بطری از کریستال ساخته شده و عطر ترکیبی از آهک، گریپ فروت، یاسمن، گل رز، چوب صندل، یلانگ ییلنگ، هل خوک، ماکارونی، پاپی قرمز و سایر رایحه ها است .

6-Caron Poivre به قیمت 1000 دلار . این بطری از کریستال باکات ساخته شده است. عطر با ترکیبی از رایحه های تند فلفل قرمز و سیاه، میخک، گل رز، اسطوخدوس، لیلی دره، چوب صندل، گچ، سدر، تونکا، مشک و سایر ادویه ها ساخته شده است که برای مردان و زنان مناسب است.

7-Lalique for Bentley Crystal Edition به قیمت 4600 دلار . بنتلی که یک نام تجاری ماشین است، عطر را تولید می کند که مخصوصا برای مردان ساخته شده است. عطر ترکیبی از چوب، چرم، سدر و پچولی است.

8-Paco Rabanne 1 Million 18 Carats – LUXE Edition Perfume به قیمت 57 هزار دلار . محافظ عطر بسته ای است که با یک طلای 18 و کریستال به علاوه بطری که از طلا و یک الماس ساخته شده است تشکیل شده است. رایحه ترکیبی از رایحه گل رز نارنجی، دارچین، نعناع، چوب سفید، کهربا و ادویه های دیگر است که باعث بوجود آمدن تنوع رایحه می شود. بطری 100 میلی لیتر و قیمت 57000 دلار است.

9-Gianni Vive Sulman Parfum VI به قیمت 89 هزار دلار . این عطر مایکل جکسون بود. عطری که در بطری از چوب و طلا ساخته شده است و کلیدی از طلا، الماس و روبین ها به علاوه یک الماس ساخته شده است. عطر ترکیبی از یاسمن، گل رز و سایر مواد طبیعی از دستور العمل های باستانی است.

10-Clive Christian Imperial Majesty به قیمت 435 هزار دلار . حالا نوبت معرفی گران ترین عطر جهان برای مردان می رسیم. هزینه بالا نه تنها به دلیل عطر و بوی منحصر به فرد است، بلکه بطری خاص این ادکلن در قیمت خیلی تاثیر گذار است . این رایحه در یک بطری کریستال باکارت با الماس سفید و یک قطعه طلای 18 عیار در اطراف گردن بطری قرار داده شده است. بطری 500 میلی لیتر (17 اونس) است و با مخلوط کردن نت های چوب سدر، لوبیا تنکا، هل نارنگی، پرتقال ماندارین و سایر نت های خاص که بسیار نادر و با ارزش هستند ایجاد می شود. این واقعا عطر لوکس و سلطنتی است که فقط 10 بطری از آن در سراسر جهان برای مردان موجود است.

منبع : فروشگاه ال سی کالا

خرید ادکلن خرید عطر



:: برچسب‌ها: ادکلن زنانه , عطر زنانه , عطر اورجینال , ادکلن اورجینال , ادکلن مردانه , عطر مردانه , ادکلن لوکس , ادکلن گران قیمت ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1396 | نظرات ()