عطر Mine Pour Homme Marc Joseph100ml نت نهایی Aventus
نوشته شده توسط : arman



عطر مردانه پور هوم ماین ( Mine Pour Homme Marc Joseph ) تغییرات رایحه کمی در خود دارد ، به گونه ای که ممکن است فکر کنید این کار دو تغییر نت بیشتر در خود ندارد . در اولین تست ، رایحه ای همچون پوست گریپ فروت یا پرتقال به مشام می رسد که تلخی انتهایی آن می تواند کمک کننده خوبی در نت بعدی جهت شبیه سازی عطر نسبتاً خاک مانند و دودی Aventus باشد . با این حال باز شدن عطر هیچ گونه نزدیکی و تشابهی با Aventus ندارد اما صبر کنید . 

در مدت زمان کمی عطر گریپ فروت حذف می شود و تن اصلی Aventus ظاهر می گردد . اونتوس در ابتدا رایحه ای نسبتاً شیرین و میوه ای از آناناس را دارد که اگرچه حالتی میوه ای به عطر می دهد اما حس سبک و میوه ای بودن را تداعی نمی کند و سطح تولید را پایین نمی آورد . در اونتوس پس از حدود 45 دقیقه تا 1 ساعت ، نت پایانی آشکار می شود که حسی " خاکی - خزه ای - دودی " را به گونه ای نسبتاً خنک منتقل می کند . این رایحه بسیار زیبا تعدیل شده که حالت خاکی آن نه به شدت عطر Terre از کمپانی هرمس است و نه طعم خزه ای آن شما را به 40 سال گذشته بازگشت می دهد . عطر دودی آن نیز زبری خاصی به عطر می دهد که قابل قیاس با عطر دود ، سیگار و حتی غبارگرفتگی نیست و این شاهکار Creed است ! مدرن و در عین حال کاملاً مردانه .

در عطر ماین ، نت آخر اونتوس با کیفیت خوبی ( در حد خودش ) طراحی شده است . اگرچه شفافیت ویژه ای در این بخش در انتوس وجود دارد که بسیار پر ادعاست و یک محصول اورجینال را به رخ می کشد ، با این حال ماین شبیه سازی خوبی داشته است . نت پایانی اونتوس در ماین غلو شده است و با شدت و قدرت بیشتری هجوم می آورد که البته می تواند دلیل این کار آن باشد که عمر رایحه را بر پوست افزایش دهند .

فروشگاه ال سی کالا عطر مردانه پورهوم ماین را با قیمت مناسب و تضمین اصالت کالا برای شما فراهم اورده است. تا از خرید عطر و ادکلن ارجینال لذت ببرید.





:: برچسب‌ها: Creed , Mine نت نهایی Aventus , عطر مردانه پور هوم ماین , خرید عطر , خرید ادکلن , فروشگاه اینترنتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: